Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 20 gevonden artikelen
 
 
  Brand innovation and social media: Knowledge acquisition from social media, market orientation, and the moderating role of social media strategic capability
 
 
Titel: Brand innovation and social media: Knowledge acquisition from social media, market orientation, and the moderating role of social media strategic capability
Auteur: Nguyen, Bang
Yu, Xiaoyu
Melewar, T.C.
Chen, Junsong
Verschenen in: Industrial marketing management
Paginering: Jaargang 51 (2015) nr. C pagina's 15 p.
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 20 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland