Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 19 gevonden artikelen
 
 
  Interpersonal influence strategies in complex B2B sales and the socio-cognitive construction of relationship value
 
 
Titel: Interpersonal influence strategies in complex B2B sales and the socio-cognitive construction of relationship value
Auteur: Hohenschwert, Lena
Geiger, Susi
Verschenen in: Industrial marketing management
Paginering: Jaargang 49 (2015) nr. C pagina's 12 p.
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 19 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland