Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 24 gevonden artikelen
 
 
  Creating shared views of customers: Individuals as sense-makers in multinational companies
 
 
Titel: Creating shared views of customers: Individuals as sense-makers in multinational companies
Auteur: Pernu, Elina
Mainela, Tuija
Puhakka, Vesa
Verschenen in: Industrial marketing management
Paginering: Jaargang 48 (2015) nr. C pagina's 11 p.
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 24 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland