Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 11 van 24 gevonden artikelen
 
 
  More is not always better: The impact of relationship functions on customer-perceived relationship value
 
 
Titel: More is not always better: The impact of relationship functions on customer-perceived relationship value
Auteur: Ritter, Thomas
Walter, Achim
Verschenen in: Industrial marketing management
Paginering: Jaargang 41 (2012) nr. 1 pagina's 9 p.
Jaar: 2012
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 11 van 24 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland