Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 19 van 19 gevonden artikelen
 
 
  When do formal control and trust matter? A context-based analysis of the effects on marketing channel relationships in China
 
 
Titel: When do formal control and trust matter? A context-based analysis of the effects on marketing channel relationships in China
Auteur: Yang, Zhilin
Zhou, Chen
Jiang, Ling
Verschenen in: Industrial marketing management
Paginering: Jaargang 40 (2011) nr. 1 pagina's 11 p.
Jaar: 2011
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 19 van 19 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland