Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 20 gevonden artikelen
 
 
  Sales force reactions to corporate social responsibility: Attributions, outcomes, and the mediating role of organizational trust
 
 
Titel: Sales force reactions to corporate social responsibility: Attributions, outcomes, and the mediating role of organizational trust
Auteur: Vlachos, Pavlos A.
Theotokis, Aristeidis
Panagopoulos, Nikolaos G.
Verschenen in: Industrial marketing management
Paginering: Jaargang 39 (2010) nr. 7 pagina's 12 p.
Jaar: 2010
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 20 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland