Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 20 gevonden artikelen
 
 
  A process-oriented perspective on customer relationship management and organizational performance: An empirical investigation
 
 
Titel: A process-oriented perspective on customer relationship management and organizational performance: An empirical investigation
Auteur: Keramati, Abbas
Mehrabi, Hamed
Mojir, Navid
Verschenen in: Industrial marketing management
Paginering: Jaargang 39 (2010) nr. 7 pagina's 16 p.
Jaar: 2010
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 20 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland