Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 18 gevonden artikelen
 
 
  Customer interactivity and new product performance: Moderating effects of product newness and product embeddedness
 
 
Titel: Customer interactivity and new product performance: Moderating effects of product newness and product embeddedness
Auteur: Bonner, Joseph M.
Verschenen in: Industrial marketing management
Paginering: Jaargang 39 (2010) nr. 3 pagina's 8 p.
Jaar: 2010
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 18 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland