Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 11 van 13 gevonden artikelen
 
 
  The effects of market orientation on relationship learning and relationship performance in industrial marketing: The dyadic perspectives
 
 
Titel: The effects of market orientation on relationship learning and relationship performance in industrial marketing: The dyadic perspectives
Auteur: Lai, Chi-Shiun
Pai, Da-Chang
Yang, Chin-Fang
Lin, Hsiao-Ju
Verschenen in: Industrial marketing management
Paginering: Jaargang 38 (2009) nr. 2 pagina's 7 p.
Jaar: 2009
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 11 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland