Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 14 gevonden artikelen
 
 
  Marketing's lateral influence strategies and new product team comprehension in high-tech companies: A cross-national investigation
 
 
Titel: Marketing's lateral influence strategies and new product team comprehension in high-tech companies: A cross-national investigation
Auteur: Atuahene-Gima, Kwaku
De Luca, Luigi M.
Verschenen in: Industrial marketing management
Paginering: Jaargang 37 (2008) nr. 6 pagina's 13 p.
Jaar: 2008
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 14 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland