Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 12 van 13 gevonden artikelen
 
 
  Perceptual difference of dependence and its impact on conflict in marketing channels in China: An empirical study with two-sided data
 
 
Titel: Perceptual difference of dependence and its impact on conflict in marketing channels in China: An empirical study with two-sided data
Auteur: Zhou, Nan
Zhuang, Guijun
Yip, Leslie Sai-chung
Verschenen in: Industrial marketing management
Paginering: Jaargang 36 (2007) nr. 3 pagina's 13 p.
Jaar: 2007
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 12 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland