Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 14 gevonden artikelen
 
 
  Erratum to “Relationship marketing and brand involvement of professionals through web-enhanced brand communities: The case of Coloplast” [Industrial Marketing Management 34 (2005) 285–297]
 
 
Titel: Erratum to “Relationship marketing and brand involvement of professionals through web-enhanced brand communities: The case of Coloplast” [Industrial Marketing Management 34 (2005) 285–297]
Auteur: Andersen, Poul Houman
Verschenen in: Industrial marketing management
Paginering: Jaargang 35 (2006) nr. 6 pagina's 1 p.
Jaar: 2006
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 14 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland