Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 12 gevonden artikelen
 
 
  Removing the fuzziness from the fuzzy front-end of service innovations through customer interactions
 
 
Titel: Removing the fuzziness from the fuzzy front-end of service innovations through customer interactions
Auteur: Alam, Ian
Verschenen in: Industrial marketing management
Paginering: Jaargang 35 (2006) nr. 4 pagina's 13 p.
Jaar: 2006
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 12 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland