Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 13 van 14 gevonden artikelen
 
 
  The contingent value of marketing strategy innovativeness for product development performance in Chinese new technology ventures
 
 
Titel: The contingent value of marketing strategy innovativeness for product development performance in Chinese new technology ventures
Auteur: Atuahene-Gima, Kwaku
Li, Haiyang
De Luca, Luigi M.
Verschenen in: Industrial marketing management
Paginering: Jaargang 35 (2006) nr. 3 pagina's 14 p.
Jaar: 2006
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 13 van 14 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland