Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 16 gevonden artikelen
 
 
  Brand affiliations toward business relationships, communication, and performance in B2B food SCM settings: Conceptualization and validation
 
 
Titel: Brand affiliations toward business relationships, communication, and performance in B2B food SCM settings: Conceptualization and validation
Auteur: Shams, Riad
Jasim, K.Mohamed
Zaman, Mustafeed
Hasan, Rajibul
Lemoine, Jean-François
Rather, Raouf Ahmad
Verschenen in: Industrial marketing management
Paginering: Jaargang 129 () nr. C pagina's 79-96
Jaar: 2025
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 16 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland