Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 28 gevonden artikelen
 
 
  Digital authenticity: Towards a research agenda for the AI-driven fifth phase of digitalization in business-to-business marketing
 
 
Titel: Digital authenticity: Towards a research agenda for the AI-driven fifth phase of digitalization in business-to-business marketing
Auteur: Pedersen, Carsten Lund
Ritter, Thomas
Verschenen in: Industrial marketing management
Paginering: Jaargang 123 () nr. C pagina's 162-172
Jaar: 2024
Inhoud:
Uitgever: The Authors
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 28 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland