Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 14 van 21 gevonden artikelen
 
 
  Strategic use of social media in new product development in B2B firms: The role of absorptive capacity
 
 
Titel: Strategic use of social media in new product development in B2B firms: The role of absorptive capacity
Auteur: Tian, Qingfeng
Cao, Guangming
Weerawardena, Jay
Verschenen in: Industrial marketing management
Paginering: Jaargang 120 () nr. C pagina's 132-145
Jaar: 2024
Inhoud:
Uitgever: The Authors
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 14 van 21 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland