Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 23 gevonden artikelen
 
 
  B2B brand positioning – A capability (exploration x exploitation) based typology: Cases from the Middle East
 
 
Titel: B2B brand positioning – A capability (exploration x exploitation) based typology: Cases from the Middle East
Auteur: Iyer, Pramod
Rokonuzzaman, Md
Paswan, Audhesh
Alhidari, Abdullah
Verschenen in: Industrial marketing management
Paginering: Jaargang 108 () nr. C pagina's 178-189
Jaar: 2023
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 23 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland