Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 39 gevonden artikelen
 
 
  Bridging the gap between B2B and B2C: Thought leadership in industrial marketing – A systematic literature review and propositions
 
 
Titel: Bridging the gap between B2B and B2C: Thought leadership in industrial marketing – A systematic literature review and propositions
Auteur: Neuhaus, Tina
Millemann, Jan Andre
Nijssen, Ed
Verschenen in: Industrial marketing management
Paginering: Jaargang 106 () nr. C pagina's 99-111
Jaar: 2022
Inhoud:
Uitgever: The Authors
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 39 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland