Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 30 van 31 gevonden artikelen
 
 
  When does customer participation influence new product performance? The role of ambiguity and strategic collaboration
 
 
Titel: When does customer participation influence new product performance? The role of ambiguity and strategic collaboration
Auteur: Lee, Ruby P.
Wang, Yonggui
Ma, Shuang
Anderson, Jeffrey
Verschenen in: Industrial marketing management
Paginering: Jaargang 104 () nr. C pagina's 276-288
Jaar: 2022
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 30 van 31 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland