Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 43 van 45 gevonden artikelen
 
 
  Updating the theory of industrial marketing: Industrial marketing as a Bayesian process of belief-updating
 
 
Titel: Updating the theory of industrial marketing: Industrial marketing as a Bayesian process of belief-updating
Auteur: Pedersen, Carsten Lund
Ritter, Thomas
Verschenen in: Industrial marketing management
Paginering: Jaargang 102 () nr. C pagina's 403-420
Jaar: 2022
Inhoud:
Uitgever: The Authors
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 43 van 45 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland