Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 937 van 1119 gevonden artikelen
 
 
  The double-edged sword of pedagogy: Instruction limits spontaneous exploration and discovery
 
 
Titel: The double-edged sword of pedagogy: Instruction limits spontaneous exploration and discovery
Auteur: Bonawitz, Elizabeth
Shafto, Patrick
Gweon, Hyowon
Goodman, Noah D.
Spelke, Elizabeth
Schulz, Laura
Verschenen in: Cognition
Paginering: Jaargang 120 (2011) nr. 3 pagina's 9 p.
Jaar: 2011
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 937 van 1119 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland