Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 12 van 12 gevonden artikelen
 
 
  When children are better (or at least more open-minded) learners than adults: Developmental differences in learning the forms of causal relationships
 
 
Titel: When children are better (or at least more open-minded) learners than adults: Developmental differences in learning the forms of causal relationships
Auteur: Lucas, Christopher G.
Bridgers, Sophie
Griffiths, Thomas L.
Gopnik, Alison
Verschenen in: Cognition
Paginering: Jaargang 131 (2014) nr. 2 pagina's 16 p.
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: The Authors
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 12 van 12 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland