Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 26 van 28 gevonden artikelen
 
 
  Unpacking the mediating role of classroom interaction between student satisfaction and perceived online learning among Chinese EFL tertiary learners in the new normal of post-COVID-19
 
 
Titel: Unpacking the mediating role of classroom interaction between student satisfaction and perceived online learning among Chinese EFL tertiary learners in the new normal of post-COVID-19
Auteur: Lin, Jie
Wang, Yongliang
Verschenen in: Acta psychologica
Paginering: Jaargang 245 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2024
Inhoud:
Uitgever: The Authors
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 26 van 28 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland