Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Achieving cultural relevance in technomediated platforms: instant cultural branding and controversial clicktivism
Biraghi, Silvia
2-3
p. 163-187
artikel
2
Dub or sub: effects of dubbing versus subtitling on TV advertising efficacy
Scarpi, Daniele
2-3
p. 189-206
artikel
3
Exploring the main drivers influencing brand loyalty to motorway services areas in Italy
De Canio, Francesca
2-3
p. 125-141
artikel
4
Lived experiences about car sharing in young adults: Emerging paradoxes
Magnani, Giovanna
2-3
p. 207-229
artikel
5
Premium private label: how product value, trust and category involvement influence consumers willingness to buy
Bertoli, Giuseppe
2-3
p. 143-161
artikel
6
Self-production in an upcycling online community: shared knowledge, collaborative ideas and creation of value
Coppola, Carla
2-3
p. 231-248
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland