Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             6 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Achieving cultural relevance in technomediated platforms: instant cultural branding and controversial clicktivism Biraghi, Silvia

2-3 p. 163-187
artikel
2 Dub or sub: effects of dubbing versus subtitling on TV advertising efficacy Scarpi, Daniele

2-3 p. 189-206
artikel
3 Exploring the main drivers influencing brand loyalty to motorway services areas in Italy De Canio, Francesca

2-3 p. 125-141
artikel
4 Lived experiences about car sharing in young adults: Emerging paradoxes Magnani, Giovanna

2-3 p. 207-229
artikel
5 Premium private label: how product value, trust and category involvement influence consumers willingness to buy Bertoli, Giuseppe

2-3 p. 143-161
artikel
6 Self-production in an upcycling online community: shared knowledge, collaborative ideas and creation of value Coppola, Carla

2-3 p. 231-248
artikel
                             6 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland