Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Exploring Student Perceptions of the Use of Open Educational Resources to Reduce Statistics Anxiety
Lin, Yu-Ju
2017
1
2
p. 110-125
artikel
2
Exploring the Association Between Formative and Summative Assessments in a Pre-University Science Program
Bazelais, Paul
2017
1
2
p. 65-72
artikel
3
Future Learning Spaces in Schools: Concepts and Designs from the Learning Sciences
Hod, Yotam
2017
1
2
p. 99-109
artikel
4
Graduate Students’ Antecedents to Meaningful and Constructive Discussions: Developing Potential Collaborative Online Interactions
Kleinsasser, Robert C.
2017
1
2
p. 84-98
artikel
5
Mobile, but Are We Better? Understanding Teacher’s Perception of a Mobile Technology Integration Using the Unified Theory of Acceptance and Use of Technology (UTAUT) Framework
Testa, Neil
2017
1
2
p. 73-83
artikel
6
The Formative Design of Epilepsy Journey: a Web-Based Executive Functioning Intervention for Adolescents with Epilepsy
Glaser, Noah J.
2017
1
2
p. 126-135
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland