Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             4 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An artificial neural net attraction model (ANNAM) to analyze market share effects of marketing instruments Hruschka, Harald
2001
2 1 p. 27-40
artikel
2 Financial rating agencies: are they credible? — Insights into the reporting incentives of rating agencies in times of enhanced systemic risk - Kuhner, Christoph
2001
2 1 p. 2-26
artikel
3 Relationship Marketing: Gaining Competitive Advantage Through Customer Satisfaction and Customer Retention Faßnacht, Martin
2001
2 1 p. 56-57
artikel
4 Reorientation in a competitive environment: An analysis of strategic change Leker, Jens
2001
2 1 p. 41-55
artikel
                             4 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland