Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
5 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
How Do Students Revisit School Mathematics in Modular Arithmetic? Conditions and Affordances of the Transition to Tertiary Mathematics with a Focus on Learning Processes
Schüler-Meyer, Alexander
2019
5
2
p. 163-182
artikel
2
Learning to Be a Postgraduate Tutor in a Mathematics Support Centre
Grove, Michael
2019
5
2
p. 228-266
artikel
3
The Inquiry-Oriented Instructional Measure
Kuster, George
2019
5
2
p. 183-204
artikel
4
The Relation between Mathematics Students’ Discipline-Based Epistemological Beliefs and their Summative Assessment Preferences
Iannone, Paola
2019
5
2
p. 147-162
artikel
5
When Students Prove a Theorem without Explicitly Using a Necessary Condition: Digging into a Subtle Problem from Practice
Melhuish, Kathleen
2019
5
2
p. 205-227
artikel
5 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland