Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
5 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A Theoretical Approach to Ensuring Instructional and Curricular Coherence in the Flipped Classroom Model of a Differential Equations Course
Tague, Jenna
2016
2
2
p. 223-245
artikel
2
Mathematicians’ Example-Related Activity when Exploring and Proving Conjectures
Lockwood, Elise
2016
2
2
p. 165-196
artikel
3
Mathematics Professors’ Evaluation of Students’ Proofs: A Complex Teaching Practice
Moore, Robert C.
2016
2
2
p. 246-278
artikel
4
Measuring Conceptual Understanding Using Comparative Judgement
Bisson, Marie-Josée
2016
2
2
p. 141-164
artikel
5
Promoting Metalinguistic and Metamathematical Reasoning in Proof-Oriented Mathematics Courses: a Method and a Framework
Dawkins, Paul Christian
2016
2
2
p. 197-222
artikel
5 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland