Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A Diffusion Model for Preannounced Products Manceau, Delphine
2013
1 1 p. 77-89
artikel
2 Assessing Brand Equity Through Add-on Sales Lehmann, Donald R.
2013
1 1 p. 68-76
artikel
3 Carbon Footprints in the Sand: Marketing in the Age of Sustainability Groening, Christopher
2014
1 1 p. 40-51
artikel
4 Choice of Geographical Location as Governance Strategy in Outsourcing Contracts: Localized Outsourcing, Global Outsourcing, and Onshore Outsourcing Chakravarty, Anindita
2014
1 1 p. 11-22
artikel
5 Conceptualizing and Measuring Prospect Wants: Understanding the Source of Brand Preference Fennell, Geraldine
2013
1 1 p. 23-39
artikel
6 Customer Needs and Solutions - Mission, Vision, and Strategies 2014
1 1 p. 1-4
artikel
7 David Schmittlein on Marketing Schmittlein, David C.
2014
1 1 p. 5-10
artikel
8 The Construct, Measurement, and Impact of Employee Engagement: a Marketing Perspective Kumar, V.
2014
1 1 p. 52-67
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland