Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             14 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A general theory of marketing: Conceivable, elusive, or illusive Varadarajan, Rajan

12 3-4 p. 177-183
artikel
2 Challenging the troubled status of the marketing discipline Gustafsson, Anders

12 3-4 p. 184-187
artikel
3 Cleansing the doors of perception: Perceptual inaccuracy in marketing relationships Güzel, Zeynep Müge

12 3-4 p. 216-237
artikel
4 Continuing the manifesto conversation: Toward building a renewal capability for the marketing discipline Madhavaram, Sreedhar

12 3-4 p. 188-195
artikel
5 Correction to: Marketing’s new myopia: Expanding the social responsibilities of marketing managers Cronin, J. Joseph

12 3-4 p. 253
artikel
6 Developing and renewing marketing as a scientific discipline through reflexive cocreation Helkkula, Anu

12 3-4 p. 168-173
artikel
7 Folds in historical time and possible worlds for the marketing discipline: A commentary Price, Linda L.

12 3-4 p. 162-167
artikel
8 Fostering scholarly discussion in marketing Vargo, Stephen L.

12 3-4 p. 137-138
artikel
9 How robots will affect the future of retailing Guha, Abhijit

12 3-4 p. 245-252
artikel
10 Marketing as an emergent discipline: Commentary on Shelby Hunt’s final contribution to our field Clark, Terry

12 3-4 p. 157-161
artikel
11 ‘Pressure creates diamonds’/‘fire refines gold’: Conceptualizing coping capital Kapoor, Vikram

12 3-4 p. 196-215
artikel
12 Resurrecting marketing: Focus on the phenomena! Nenonen, Suvi

12 3-4 p. 174-176
artikel
13 Robots in retail: Rolling out the Whiz Rindfleisch, Aric

12 3-4 p. 238-244
artikel
14 The marketing discipline’s troubled trajectory: The manifesto conversation, candidates for central focus, and prognosis for renewal Hunt, Shelby D.

12 3-4 p. 139-156
artikel
                             14 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland