Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A case study of effective practice in mathematics teaching and learning informed by Valsiner’s zone theory Geiger, Vince
2017
29 2 p. 143-161
artikel
2 Instructional characteristics in mathematics classrooms: relationships to achievement goal orientation and student engagement Lazarides, Rebecca
2017
29 2 p. 201-217
artikel
3 Introduction to MERJ special issue, “Theoretical foundations of engagement in mathematics: empirical studies from the field” Carmichael, Colin
2017
29 2 p. 131-132
artikel
4 Learners’ engagement in mathematics—theories, frameworks and results Sträßer, Rudolf
2017
29 2 p. 255-259
artikel
5 Motivation and engagement in mathematics: a qualitative framework for teacher-student interactions Durksen, Tracy L.
2017
29 2 p. 163-181
artikel
6 The impact of within-school autonomy on students’ goal orientations and engagement with mathematics Carmichael, Colin
2017
29 2 p. 219-236
artikel
7 Theoretical foundations of engagement in mathematics Watt, Helen M. G.
2017
29 2 p. 133-142
artikel
8 Using collective argumentation to engage students in a primary mathematics classroom Brown, Raymond
2017
29 2 p. 183-199
artikel
9 Using expectancy-value theory to explore aspects of motivation and engagement in inquiry-based learning in primary mathematics Fielding-Wells, Jill
2017
29 2 p. 237-254
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland