Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Average: the juxtaposition of procedure and context
Watson, Jane
2014
26
3
p. 477-502
artikel
2
Creating opportunities to learn in mathematics education: a sociocultural perspective
Goos, Merrilyn
2014
26
3
p. 439-457
artikel
3
The relationality in/of teacher–student communication
Maheux, Jean-Francois
2014
26
3
p. 503-529
artikel
4
The role of indigenous traditional counting systems in children's development of numerical cognition: results from a study in Papua New Guinea
Matang, Rex A. S.
2014
26
3
p. 531-553
artikel
5
Towards a hypothetical learning trajectory for rational number
Wright, Vince
2014
26
3
p. 635-657
artikel
6
What actions do teachers envision when asked to facilitate mathematical argumentation in the classroom?
Kosko, Karl W.
2014
26
3
p. 459-476
artikel
7
What can and should we learn from international studies of mathematics achievement?
Leung, Frederick K. S.
2014
26
3
p. 579-605
artikel
8
What can we learn by comparing students' diagram-construction processes with the mathematical conceptions inferred from their explanations with completed diagrams?
Lobato, Joanne
2014
26
3
p. 607-634
artikel
9
Whole-class interactions and code-switching in secondary mathematics teaching in Mauritius
Salehmohamed, Asifa
2014
26
3
p. 555-577
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland