Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Average: the juxtaposition of procedure and context Watson, Jane
2014
26 3 p. 477-502
artikel
2 Creating opportunities to learn in mathematics education: a sociocultural perspective Goos, Merrilyn
2014
26 3 p. 439-457
artikel
3 The relationality in/of teacher–student communication Maheux, Jean-Francois
2014
26 3 p. 503-529
artikel
4 The role of indigenous traditional counting systems in children's development of numerical cognition: results from a study in Papua New Guinea Matang, Rex A. S.
2014
26 3 p. 531-553
artikel
5 Towards a hypothetical learning trajectory for rational number Wright, Vince
2014
26 3 p. 635-657
artikel
6 What actions do teachers envision when asked to facilitate mathematical argumentation in the classroom? Kosko, Karl W.
2014
26 3 p. 459-476
artikel
7 What can and should we learn from international studies of mathematics achievement? Leung, Frederick K. S.
2014
26 3 p. 579-605
artikel
8 What can we learn by comparing students' diagram-construction processes with the mathematical conceptions inferred from their explanations with completed diagrams? Lobato, Joanne
2014
26 3 p. 607-634
artikel
9 Whole-class interactions and code-switching in secondary mathematics teaching in Mauritius Salehmohamed, Asifa
2014
26 3 p. 555-577
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland