Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Development and application of a two-tier diagnostic instrument to assess middle-years students’ proportional reasoning
Hilton, Annette
2013
25
4
p. 523-545
artikel
2
“If I had to pick any subject, it wouldn’t be maths”: foundations for engagement with mathematics during the middle years
Attard, Catherine
2013
25
4
p. 569-587
artikel
3
Learning about the numerator and denominator in teacher-designed lessons
Kullberg, Angelika
2013
25
4
p. 547-567
artikel
4
Mathematics teacher professional development in and through internet use: reflections on an ethnographic study
Patahuddin, Sitti Maesuri
2013
25
4
p. 503-521
artikel
5
Processes and priorities in planning mathematics teaching
Sullivan, Peter
2012
25
4
p. 457-480
artikel
6
Utilising a construct of teacher capacity to examine national curriculum reform in mathematics
Zhang, Qinqiong
2013
25
4
p. 481-502
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland