Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Blended-format professional development and the emergence of communities of practice
Hodges, Thomas E.
2012
25
2
p. 299-316
artikel
2
Demonstration lessons in mathematics education: teachers’ observation foci and intended changes in practice
Clarke, Doug
2012
25
2
p. 207-230
artikel
3
Implications for intervention: categorising the quantitative mental imagery of children
Thomas, Jonathan Norris
2012
25
2
p. 231-256
artikel
4
Primary teachers’ representations of division: assessing mathematical knowledge that has pedagogical potential
Roche, Anne
2012
25
2
p. 257-278
artikel
5
The initial response of secondary mathematics teachers to a one-to-one laptop program
Zuber, Edward Nordin
2012
25
2
p. 279-298
artikel
6
Workplace statistical literacy for teachers: interpreting box plots
Pierce, Robyn
2012
25
2
p. 189-205
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland