Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An initial framework for the language of higher-order thinking mathematics practices Staples, Megan E.
2012
24 3 p. 257-281
artikel
2 Exploring relationships among teacher change and uses of contexts Smith, Wendy M.
2012
24 3 p. 301-321
artikel
3 First-year engineering students’ use of their mathematics textbook - opportunities and constraints Randahl, Mira
2012
24 3 p. 239-256
artikel
4 Gestures and a chain of signification: the case of equilibrium solutions Keene, Karen Allen
2012
24 3 p. 347-369
artikel
5 Teaching mathematics remotely: changed practices in distance education Lowrie, Tom
2012
24 3 p. 371-383
artikel
6 The school–tertiary interface in mathematics: teaching style and assessment practice Thomas, Michael O. J.
2012
24 3 p. 283-300
artikel
7 “They’re gonna explain to us what makes a cube a cube?” Geometrical properties as contingent achievement of sequentially ordered child-centered mathematics lessons Roth, Wolff-Michael
2012
24 3 p. 323-346
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland