Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
An initial framework for the language of higher-order thinking mathematics practices
Staples, Megan E.
2012
24
3
p. 257-281
artikel
2
Exploring relationships among teacher change and uses of contexts
Smith, Wendy M.
2012
24
3
p. 301-321
artikel
3
First-year engineering students’ use of their mathematics textbook - opportunities and constraints
Randahl, Mira
2012
24
3
p. 239-256
artikel
4
Gestures and a chain of signification: the case of equilibrium solutions
Keene, Karen Allen
2012
24
3
p. 347-369
artikel
5
Teaching mathematics remotely: changed practices in distance education
Lowrie, Tom
2012
24
3
p. 371-383
artikel
6
The school–tertiary interface in mathematics: teaching style and assessment practice
Thomas, Michael O. J.
2012
24
3
p. 283-300
artikel
7
“They’re gonna explain to us what makes a cube a cube?” Geometrical properties as contingent achievement of sequentially ordered child-centered mathematics lessons
Roth, Wolff-Michael
2012
24
3
p. 323-346
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland