Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A framework for mathematics graphical tasks: the influence of the graphic element on student sense making
Lowrie, Tom
2012
24
2
p. 169-187
artikel
2
Caring teaching practices in multiethnic mathematics classrooms: attending to health and well-being
Averill, Robin
2012
24
2
p. 105-128
artikel
3
Effects of reading-oriented tasks on students’ reading comprehension of geometry proof
Yang, Kai-Lin
2012
24
2
p. 215-238
artikel
4
Professional learning and action research: Early career teachers reflect on their practice
Scott, Anne
2012
24
2
p. 129-151
artikel
5
Supporting students’ strategic competence: a case of a sixth-grade mathematics classroom
Özdemir, İ. Elif Yetkin
2012
24
2
p. 153-168
artikel
6
The Chinese number naming system and its impact on the arithmetic performance of pre-schoolers in Hong Kong
Ng, Sharon Sui Ngan
2012
24
2
p. 189-213
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland