Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
18 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Book Review of Nick Montfort and Ian Bogost (2009). Racing the Beam: The Atari Video Computer System. Cambridge; London: The MIT Press.
Thomas Apperley
2009
1
p. 83-86
artikel
2
Book Review of Nicola Whitton’s (2010) Learning with digital games: A practical guide to engaging students in higher education.
Darren Elliott
2011
1
p. 74-75
artikel
3
Digital games and second language acquisition in Asia
Michael Thomas
2011
1
p. 1-3
artikel
4
Digital gaming and second language development: Japanese learners interactions in a MMORPG
Mark Peterson
2011
1
p. 56-73
artikel
5
Digital Technologies and performative pedagogies: Repositioning the visual
Kathryn Grushka
2010
1
p. 84-102
artikel
6
Editorial
Christopher S Walsh
2009
1
p. 2-5
artikel
7
Education remix: New media, literacies, and the emerging digital geographies
Lalitha Vasudevan
2010
1
p. 62-82
artikel
8
Improvable objects and attached dialogue: New literacy practices employed by learners to build knowledge together in asynchronous settings
Rebecca Ferguson
2010
1
p. 103-123
artikel
9
Learn English or die: The effects of digital games on interaction and willingness to communicate in a foreign language
Hayo Reinders
2011
1
p. 4-28
artikel
10
Learner autonomy development through digital gameplay
Alice Chik
2011
1
p. 30-44
artikel
11
Look at me! Look at me! Self-representation and self-exposure through online networks
Kerry Mallan
2009
1
p. 51-66
artikel
12
Playing at bullying: The postmodern ethic of Bully (Canis Canem Edit)
Clare Bradford
2009
1
p. 67-82
artikel
13
Pre-service teacher discourses: Authoring selves through multimodal compositions
John Bishop
2009
1
p. 31-50
artikel
14
Revisiting violent videogames research: Game studies perspectives on aggression, violence, immersion, interaction, and textual analysis
Kyle Kontour
2009
1
p. 6-30
artikel
15
Special themed issue: Beyond ‘new’ literacies
Dana J. Wilber
2010
1
p. 1-6
artikel
16
Talking past each other: Academic and media framing of literacy
Katherine Ognyanova
2010
1
p. 44-61
artikel
17
Teaching and learning English through digital game projects
Jonathan deHaan
2011
1
p. 46-55
artikel
18
The language of Webkinz: Early childhood literacy in an online virtual world
Rebecca W. Black
2010
1
p. 7-24
artikel
18 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland