Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             18 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Agency-Client Relationship Factors Across Life-Cycle Stages Fam, Kim-Shyan
2008
2 p. 217-236
artikel
2 Assessing the Productivity of Relationship Marketing Sherrell, Daniel L.
2007
2 p. 3-7
artikel
3 A Stakeholder Perspective on Relationship Marketing Malhotra, Naresh K.
2002
2 p. 3-37
artikel
4 Attitudinal Correlates of Brand Commitment Wang, Guangping
2002
2 p. 57-75
artikel
5 Committed Customers as Strategic Marketing Resources Lacey, Russell
2007
2 p. 51-65
artikel
6 Consumer Bonding- A Conceptual Exploration Arantola, Heli
2002
2 p. 93-107
artikel
7 Customer Relations Through the Internet Bauer, Hans H.
2002
2 p. 39-55
artikel
8 Defensive Relationship Marketing: Avoiding Decreasing Sales From Customers in Consumer Goods Mass Markets Moeller, Sabine
2008
2 p. 197-215
artikel
9 Descriptive Models of Customer-Supplier Relationships in the Electronics Manufacturing Industry Fink, Robert
2008
2 p. 177-196
artikel
10 EDITOR's CORNER Bejou, David
2002
2 p. 1
artikel
11 EDITOR'S CORNER Bejou, David
2007
2 p. 1
artikel
12 Enhancing Relationships Within Groups: The Impact of Role Perceptions Within Logistics Teams Esper, Terry
2008
2 p. 121-150
artikel
13 Enlightened Communication Is the Key to Building Relationships Kodish, Slavica
2008
2 p. 151-176
artikel
14 Examining the Relationship Marketing, Marketing Productivity Paradigm Bush, Robert P.
2007
2 p. 9-32
artikel
15 Relationship Benefits Sweeney, Jillian C.
2002
2 p. 77-91
artikel
16 Sales Force Automation Systems and Sales Force Productivity Clark, Paul
2007
2 p. 67-87
artikel
17 The Metrics of Relationships Sharma, Arun
2007
2 p. 33-50
artikel
18 Using CRM to Manage Marketing Productivity Bush, Robert P.
2007
2 p. 89-116
artikel
                             18 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland