Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A broadcasting model for the music industry Fox, Mark
2001
3 2 p. 112-119
artikel
2 A refined view of download time impacts on e-consumer attitudes and patronage intentions toward e-retailers Rose, Gregory M.
2001
3 2 p. 105-111
artikel
3 Book reviews Anderson, Dennis
2001
3 2 p. 130-136
artikel
4 Broadband innovation and the customer experience imperative Rao, Bharat
2001
3 2 p. 56-65
artikel
5 Communist media economics and the consumers: The case of the print media of East Central Europe Gulyas, Agnes
2001
3 2 p. 74-81
artikel
6 Designing and teaching the executive MBA in new media and communication - A project report Glotz, Peter
2001
3 2 p. 120-129
artikel
7 Editorial Schmid, Beat F.
2001
3 2 p. 55
artikel
8 Editorial board 2001
3 2 p. 1
artikel
9 Enabling customer relationship management: Multi-channel content model and management for financial eservices Kundisch, Dennis
2001
3 2 p. 91-104
artikel
10 Media consumption and leisure in Poland in the 1990s: Some quantitative aspects of consumer behaviour Jung, Bohdan
2001
3 2 p. 82-90
artikel
11 The audience product and the new media environment: Implications for the economics of media industries Napoli, Philip M.
2001
3 2 p. 66-73
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland