Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             14 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 I Knew-It-All-Along, Just Not on My Own Hom, Harry L.
2012
39 4 p. 297-300
artikel
2 Interteaching and the Testing Effect: A Systematic Replication Saville, Bryan K.
2012
39 4 p. 280-283
artikel
3 Participants at Your Fingertips: Using Amazon’s Mechanical Turk to Increase Student–Faculty Collaborative Research Johnson, Dan R.
2012
39 4 p. 245-251
artikel
4 Promoting Comfort and Confidence With Conducting Research Through a Pluralistic Ignorance Project Casey, Christopher M.
2012
39 4 p. 293-296
artikel
5 Review, Revise, and Resubmit: The Effects of Self-Critique, Peer Review, and Instructor Feedback on Student Writing Stellmack, Mark A.
2012
39 4 p. 235-244
artikel
6 Scaffolding: Relationships Among Online Quiz Parameters and Classroom Exam Scores Anthis, Kristine
2012
39 4 p. 284-287
artikel
7 Teacher Responses to Classroom Incivility: Student Perceptions of Effectiveness Boysen, Guy A.
2012
39 4 p. 276-279
artikel
8 Teaching Clinical Psychology: Four Seminal Lessons That All Can Master Norcross, John C.
2012
39 4 p. 301-307
artikel
9 2012 Teaching Excellence Award Winners Woody, William Douglas
2012
39 4 p. 227-234
artikel
10 Time Limits on Tests: Updating the 1-Minute Rule Brothen, Thomas
2012
39 4 p. 288-292
artikel
11 Using Audacity for Demonstrations of Psychoacoustical Principles Ragozzine, Frank
2012
39 4 p. 252-261
artikel
12 Using Twitter to Reinforce Classroom Concepts Blessing, Stephen B.
2012
39 4 p. 268-271
artikel
13 Windowless Classrooms or a Virtual Window World: Does a Creative Classroom Environment Help or Hinder Attention? Lassonde, Karla A.
2012
39 4 p. 262-267
artikel
14 Writing-to-Learn Assignments in Introductory Psychology: Is There a Learning Benefit? Nevid, Jeffrey S.
2012
39 4 p. 272-275
artikel
                             14 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland