Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A focused service quality, benefits, overall satisfaction and loyalty model for public aquatic centres Howat, Gary
2008
3-4 p. 139-161
artikel
2 A forecast of the performance of China in the Beijing Olympic Games 2008 and the underlying performance management issues Shibli, Simon
2008
3-4 p. 272-292
artikel
3 An application of importance-performance analysis (IPA) to the management of sport centres Rial, Antonio
2008
3-4 p. 179-188
artikel
4 Book Reviews 2008
3-4 p. 293-297
artikel
5 Can service quality predict spectators' behavioral intentions in professional soccer? Theodorakis, Nicholas D.
2008
3-4 p. 162-178
artikel
6 Employees' motivation in the luxury hotel industry: the perceived effectiveness of human-resource practices Maroudas, Leonidas
2008
3-4 p. 258-271
artikel
7 Performance measurement and leisure management Alexandris, Konstantinos
2008
3-4 p. 137-138
artikel
8 Testing the feasibility of performance indicators for play facilities in England Taylor, Peter
2008
3-4 p. 207-226
artikel
9 Theme park employee satisfaction and customer orientation Wagenheim, Matt
2008
3-4 p. 242-257
artikel
10 Utilizing importance data to identify customer segments for English public sport facilities Liu, Yi-De
2008
3-4 p. 189-206
artikel
11 Work process knowledge and customer service excellence: lessons from the Scottish visitor attraction industry Marr, Shuna
2008
3-4 p. 227-241
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland