Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Bildung -centred Didaktik: a framework for examining the educational potential of subject matter
Vasquez-Levy, Dorothy
2002
34
1
p. 117-128
artikel
2
Creating common and uncommon worlds: using discourse ethics to decide public and private in classrooms
Coulter, David
2002
34
1
p. 25-42
artikel
3
Does beauty matter in education? Friedrich Schiller's neo-humanistic approach
Hohr, Hansjorg
2002
34
1
p. 59-75
artikel
4
Holding complexity and searching for meaning: teaching as reflective practice
Hudson, Brian
2002
34
1
p. 43-57
artikel
5
Identifying changes in teaching practice: innovative curricular objectives in classical languages and the taught curriculum
Verhoeven, Pim
2002
34
1
p. 91-102
artikel
6
Power and the knowledge produced by educationists
McEneaney, Elizabeth H.
2002
34
1
p. 103-115
artikel
7
Reading graphs: contributions to an integrative concept of literacy
Roth, Wolff-Michael
2002
34
1
p. 1-24
artikel
8
The use of analogies in language teaching: representing the content of teachers' practical knowledge
Hulshof, Hans
2002
34
1
p. 77-90
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland