Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             13 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A conceptual framework for science education: The case study of force and movement Gilbert, John K.
1985
7 2 p. 107-120
artikel
2 Analysing students' reasoning in science: A pragmatic view of theoretical problems Viennot, Laurence
1985
7 2 p. 151-162
artikel
3 A study of teaching and learning processes in integrated science classrooms Hacker, R. G.
1985
7 2 p. 173-180
artikel
4 Children's choices of uses of energy Bliss, Joan
1985
7 2 p. 195-203
artikel
5 Cognitive development in relation to secondary school final examination results in the Italian school system Cinquepalmi, R.
1985
7 2 p. 215-219
artikel
6 Editorial comment 1985
7 2 p. 131
artikel
7 Epistemological commitments in the learning of science: Examples from dynamics Hewson, Peter W.
1985
7 2 p. 163-172
artikel
8 Misconceptions of chemical equilibrium Hackling, Mark W.
1985
7 2 p. 205-214
artikel
9 NOTES FOR CONTRIBUTORS 1985
7 2 p. 220
artikel
10 On natural thinking Guidoni, Paolo
1985
7 2 p. 133-140
artikel
11 Understanding students' understandings: An example from dynamics Ogborn, Jon
1985
7 2 p. 141-150
artikel
12 Weight, gravity and air pressure: Mental representations by Italian middle school pupils Ruggiero, S.
1985
7 2 p. 181-194
artikel
13 What is the purpose of the science textbook? A study of authors' prefaces since the mid-nineteenth century Lynch, P. P.
1985
7 2 p. 121-130
artikel
                             13 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland