Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
An Evidence-Based Continuous Professional Development Programme on Knowledge Integration in Physics: A study of teachers' collective discourse
Eylon, Bat-Sheva
2008
30
5
p. 619-641
artikel
2
Editorial
Simon, Shirley
2008
30
5
p. 575
artikel
3
Evaluation of Professional Development: Deploying a process-focused model
Hanley, Pam
2008
30
5
p. 711-725
artikel
4
Evidence-Based Professional Development of Science Teachers in Two Countries
Harrison, Christine
2008
30
5
p. 577-591
artikel
5
Evidence for Teachers' Change While Participating in a Continuous Professional Development Programme and Implementing the Inquiry Approach in the Chemistry Laboratory
Taitelbaum, Dorit
2008
30
5
p. 593-617
artikel
6
Factors Influencing the Transformation of New Teaching Approaches from a Programme of Professional Development to the Classroom
Watson, Rod
2008
30
5
p. 689-709
artikel
7
Learning about Teachers' Accomplishment in 'Learning Skills for Science' Practice: The use of portfolios in an evidence-based continuous professional development programme
Scherz, Zahava
2008
30
5
p. 643-667
artikel
8
Professional Learning Portfolios for Argumentation in School Science
Simon, Shirley
2008
30
5
p. 669-688
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland