Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Examining young children's conceptual change process in floating and sinking from a social constructivist perspective
Havu-Nuutinen, Sari
2005
27
3
p. 259-279
artikel
2
Studying students' attitudes towards science from a cultural perspective but with a quantitative methodology: border crossing into the physics classroom
Krogh, Lars B.
2005
27
3
p. 281-302
artikel
3
Supporting teachers in making innovative changes in the use of computer-aided practical work to support concept development in physics education
Barton, Roy
2005
27
3
p. 345-365
artikel
4
The conceptions of chemistry teachers about teaching and learning in the context of a curriculum innovation
van Driel, Jan H.
2005
27
3
p. 303-322
artikel
5
The development of the concept of 'matter': a cross-age study of how children describe materials
Krnel, Dusan
2005
27
3
p. 367-383
artikel
6
The importance of involving high-school chemistry teachers in the process of defining the operational meaning of 'chemical literacy'
Shwartz, Yael
2005
27
3
p. 323-344
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland