Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A model-based approach to science exhibition evaluation: A case study in a Brazilian astronomy museum
Falcao, Douglas
2004
26
8
p. 951-978
artikel
2
A smooth trajectory: Developing continuity and progression between primary and secondary science education through a jointly-planned projectiles project
Davies, Dan
2004
26
8
p. 1009-1021
artikel
3
Book review
2004
26
8
p. 1037-1040
artikel
4
Cooperating in constructing knowledge: case studies from chemistry and citizenship
Barbosa, Rejane
2004
26
8
p. 935-949
artikel
5
Pursuit of explanation within a computer-supported classroom
Hakkarainen, Kai
2004
26
8
p. 979-996
artikel
6
Shaping school science: competing discourses in an inquiry-based elementary program
Rowell, Patricia M.
2004
26
8
p. 915-934
artikel
7
Students as 'catalysts' in the classroom: the impact of co-teaching between science student teachers and primary classroom teachers on children's enjoyment and learning of science
Murphy, Colette
2004
26
8
p. 1023-1035
artikel
8
What factors does friction depend on? A socio-cognitive teaching intervention with young children
Ravanis, Konstantinos
2004
26
8
p. 997-1007
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland