Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Beyond the Banner: Teaching Powerful Creative Techniques in Digital Marketing Johnson, Peter M.
2010
14 1 p. 7-14
artikel
2 Contributors 2010
14 1 p. 3
artikel
3 Editorial Review Board 2010
14 1 p. 2
artikel
4 Experiential Learning with Direct Response TV Advertising Greene, Henry
2010
14 1 p. 28-33
artikel
5 How to Prepare Your Students to Become IDM (Interactive Direct Marketing) Professionals by Using the DMEF's Collegiate ECHO Challenge as a Teaching Aid Spiller, Lisa D.
2010
14 1 p. 34-45
artikel
6 It's Not New to Them: Using Ning.com to Enhance Student Engagement in the Study of Social Web Marketing and Web 2.0 Direct Response Methods Eckman, Alyssa
2010
14 1 p. 15-19
artikel
7 Rethinking Learning Objectives of a Campaigns Approach to Advertising Capstone Courses Stuhlfaut, Mark W.
2010
14 1 p. 46-52
artikel
8 Social Networks: Facebook's Role in the Advertising Classroom Lego Muñoz, Caroline
2010
14 1 p. 20-27
artikel
9 “Step Out of the Box” McMellon, Chuck
2010
14 1 p. 5-6
artikel
10 “We must become the change we want to see.” Gandhi, Mahatma
2010
14 1 p. 4
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland