Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A broader view on brands’ growth and decline Formisano, Marcello

62 2 p. 127-138
artikel
2 An integrative typology of relational benefits and costs in social media brand pages Tsimonis, Georgios

62 2 p. 216-233
artikel
3 Improving sustainable fashion marketing and advertising: A reflection on framing message and target audience Guedes, Biatriz

62 2 p. 124-126
artikel
4 Looking beyond the stars: A description of text mining technique to extract latent dimensions from online product reviews Situmeang, Frederik

62 2 p. 195-215
artikel
5 Market basket applications on short web links Gallagher, James

62 2 p. 139-157
artikel
6 Non-Korean consumers’ preferences on Korean popular music: A two-country study Ryu, Jungyop

62 2 p. 234-252
artikel
7 Research priorities for data, market research, and insights Nunan, Daniel

62 2 p. 121-123
artikel
8 Stimulating consumer community creation through a co-design approach Storvang, Pia

62 2 p. 176-194
artikel
9 Utilizing relative weight analysis in customer satisfaction research Garver, Michael S

62 2 p. 158-175
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland