Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             15 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Addressing the dichotomy of brand love Junaid, Muhammad

61 6 p. 577-580
artikel
2 Are country-of-origin stereotypes weaker among younger Chinese generations? Li, Yang

61 6 p. 651-667
artikel
3 Book review: Martin Moore and Damian Tambini (Eds.), Digital dominance: The power of Google, Amazon, Facebook and Apple Nairn, Agnes

61 6 p. 683-684
artikel
4 ‘Brand love’: The debate continues. . . . Mouncey, Peter

61 6 p. 566-567
artikel
5 Farewell Mouncey, Peter

61 6 p. 559-565
artikel
6 I’m in love with the bobo Moussa, Salim

61 6 p. 581-584
artikel
7 Is this love that I’m feelin’? Moussa , Salim

61 6 p. 574-576
artikel
8 Machine learning applied to pack classification Hang, Weiqiang

61 6 p. 601-620
artikel
9 Making the case for context: Creating value from market research history Nunan, Daniel

61 6 p. 585-587
artikel
10 One last scuffle before we cherish brand love forever Junaid, Muhammad

61 6 p. 571-573
artikel
11 Reviving consumer-alienation in the discourse of consumers’ negativity Junaid, Muhammad

61 6 p. 568-570
artikel
12 The mediating effects of micro country image by product category and country Almousa, Moudi

61 6 p. 668-682
artikel
13 The possible benefits of reporting percentage point effects Terhanian, George

61 6 p. 635-650
artikel
14 Using conjoint analysis to understand preference for online survey layout King, Craig V

61 6 p. 621-634
artikel
15 Using neuroscience to understand the impact of premium digital out-of-home media Andrew, Heather

61 6 p. 588-600
artikel
                             15 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland